Pozycja |
Wartości |
Jednostka |
Kod silnika |
4G61 |
*** |
Pokemność |
1596 |
cc |
Bieg jalowy |
750+/-100 |
obr/min |
Luz zaworowy |
Hydrauliczny |
*** |
Ciś.spręż.Norm/mini |
13.2/11.8 |
bar |
Ciś. oleju |
0.8/750 |
bar/obr/min |
Układ paliwowy |
HYUNDAI/MPFI |
marka/typ |
Kolejność zapłonu |
1-3-4-2 |
*** |
Rozrząd stroboskopowy |
5+/-2/750 |
stopni/obr/min |
Opór cewki zapłonowej(ukł.pierw) |
0.8+/-0.09 |
Om |
Opór cewki zapł.(ukł.wtórny) |
12100+/-1800 |
Om |
Świece zapłonowe |
NGK/BUR6EA-11,NGK/BUR6ES-11,CHAMPION/RN9YC4 |
marka/typ |
Odsęp elektrody świecy |
1.0-1.1 |
mm |
Ciśnienie wtrysku/w układzie |
3.2/3.4 |
bar |
*** |
*** |
*** |
Gazy spalinowe CO |
<0.5 |
% |
CO2 |
14.5-16.0 |
% |
HC |
<50 |
ppm |
O2 |
0.1-0.5 |
% |
Lambda |
0.97-1.03 |
*** |
Zmiana Lambdy(delta Lambda) |
0.2 |
*** |
Temp. oleju podczas testu |
80 |
stopni C |
Duża prędkość biegu jałowego |
2500-2800 |
obr/min |
CO przy dużej prędkości biegu jałowego |
<0.3 |
% |
Badanie w obwodzie zamknietym |
550-1150 |
obr/min |